Problémy s doručením

Všechny odesílané zásilky pečlivě balíme a kontrolujeme. Protože spolupracujeme s ověřenými smluvními dopravci věříme, že vám zásilka dojde v pořádku k vaší plné spokojenosti. I přes veškerou naši snahu se ale může stát, že přejímaná zásilka může vykazovat známky poškození. Jak postupovat v tomto případě? 

Jak přebírat zásilku?

Všechny námi expedované zásilky odcházejí pečlivě zabalené a nepoškozené. Při přebírání se proto ujistěte, že zásilka nevykazuje žádné známky poškození. 

Co dělat, když je zásilka poškozena?

V případě, že je zásilka poškozena, sepište s přepravcem řádný protokol o poškození zásilky (přepravce je povinen s vámi tento protokol sepsat) nebo odmítněte zásilku převzít. V obou případech nás kontaktujte, abychom mohli zjednat nápravu.

Zboží nedošlo ve smluveném termínu

V závislosti na přepravci by vám mělo zboží dorazit do druhého až čtvrtého pracovního dne od jeho předání zásilkové službě, o kterém vás budeme informovat emailem. Pokud přepravce nedodrží smluvenou dobu doručení můžete kontaktovat buď přímo přepravce PPL.